فلزیاب تهران

ردیاب شعاع زن PATH FINDER

ردیاب شعاع زن Path Finder محصولی از شرکت وی دتکتور ساخت کشور ترکیه میباشد که با قیمتی مناسب به تولید رسیده و عمق و شعاع کاوش مناسبی را ارائه میدهد. این فلزیاب قدرتمند امکان کاوش 10 تا 15 متر عمق و شعاع 500 تا 3000 متر را برای شما فراهم خواهد کرد. این دستگاه با به کارگیری از اصول فیزیکی مختلف قادر به شناسایی تغییر میدان مغناطیسی میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید

 

ردیاب شعاع زن PATH FINDER

 

برخی از ردیاب های شعاع زن این امکان را برای شما فراهم میکند تا به صورت دستی فرکانس های فلزات را تنظیم کنید، ردیاب شعاع زن Path Finder با تولید موج‌های الکترومغناطیسی با فرکانس بالا و ارسال آن به زمین انواع فلزات را تشخیص میدهند و به شما در کاهش محدوده های وسیع کاوش کمک میکند.

جستجو با ردیاب شعاع زن Path Finder

از ردیاب شعاع زن Path Finder در انواع زمین ها مانند زمین‌های طبیعی، خاک‌های خیس و دارای رطوبت، خاک‌های سست، شوره‌زارها، زمین‌های سخت میتوان استفاده کرد، این دستگاه به راحتی میتواند کاوش کند و در زمین ها و خاک ایران پاسخ خوبی ارائه میدهد.

از ویژگی های ردیاب شعاع زن Path Finder

میتوان به قدرت بالای فرکانس های این دستگاه اشاره کرد که قدرت کاوش را تا حد زیادی بالا میبرد و میتواند فلزات را که در زمین پنهان شده تشخیص دهد. این فلزیاب دارای باتری قابل شارژ میباشد توجه داشته باشید که قبل از کاوش از شارژ بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

مشخصات ردیاب شعاع زن Path Finder

 

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل