فلزیاب تهران

فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000

فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000 محصول شرکت ماینلب استرالیا است. ماینلب یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های ساخت فلزیاب و طلایاب میباشد. این دستگاه فلزیاب از نوع VLF میباشد و عمق نفوذ این دستگاه در شرایط نرمال تا 1.8 متر میباشد. شرکت ماینلب در ساخت این مدل از تکنولوژی خاص و پیشرفته ای استفاده کرده که از آن میتوان به حس کردن چندین دوره ای MPS, تکنولوژی ولتاژ دوگانه DVT اشاره کرد. بی شک به عنوان یک کاوشگر میدانید که فلزیاب ها با هدف خاصی تولید میشوند. و شرکت Minelab همیشه سعی کرده دستگاه های خود را بر اساس امکانات و قابلیت هایی که دارد از هم جدا کند.

در ادامه با ما همراه باشید

 

 

مشخصات و ویژگی های فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000

 

 

کشف طلا یک فعالیت جذاب و با ارزش است که مردم در سراسر جهان از آن لذت میبرند. با آشنایی سری GPX خود میتوانید به یکی از افرادی تبدیل شوید که به طور منظم طلا و گنج پیدا میکنند. GPX 5000 و GPX 4800 ابزارهایی با دقت بالا هستند که حسگر چند دوره ای را در خود جای داده اند. پردازش دیجیتال GPX 5000 و GPX 4800 طلا را در همه انواع زمین، به ویژه مواد معدنی بالا، تشخیص میدهند. شرایط زمین، با راندمان بالا. این دستگاه برای کمک به جستجوگر های مبتدی و متخصص طراحی شده است و عملکردش بهتر از GPX 5000 و GPX 4800 میباشد.

چرا فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000 در بین سری GPX

سری GPX از ولتاژ دوگانه اثبات شده Minelab استفاده میکند فناوری (DVT). این تعادل دقیق زمین را تضمین میکند و حداکثر حساسیت و عمق را در همه انواع زمین فراهم میکند. فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000 در مجموع هشت گزینه زمان بندی را ارائه میدهد GPX 4800 شش گزینه ارائه میدهد. هر کدام شامل SETA و فن آوری کاملاً جدید است. ترازبندی هوشمند الکترونیکی (SETA) اطمینان حاصل میکند که آشکارساز دقیقاً برای هر فرد در یک راستا قرار دارد گزینه زمان بندی این بهبود در کالیبراسیون را کاهش مییابد حساسیت به انواع خاصی از تداخل، و به طور قابل توجهی ایمنی دستگاه را در برابر مغناطیسی بالا و سنگ ها و خاک ها بهبود میبخشد.

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی بروشور دستگاه فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000 رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود بروشور فلزیاب بوقی جی پی ایکس 5000 کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل