فلزیاب تهران

فلزیاب دستی گرت

فلزیاب های دستی علاوه بر گنج یابی در موارد دیگر نیز کارایی دارند. این دستگاه ها توانایی تشخیص قطعات الکترونیکی و انواع فلزات آهنی را دارد. فلزیاب دستی گرت به دلیل وزن کمی که دارد حمل آن بسیار راحت است و دارای یک باتری داخلی و قابل شارژ میباشد از دیگر ویژگی های این فلزیاب ها قیمت مناسب آنها میباشد عمق کاوش این فلزیاب ها نسبت فلزیاب های پالسی کمتر میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب دستی گرت

فلزیاب دستی گرت Pro Pointer II آمریکا

این دستگاه از دسته فلزیاب های نقطه زن بوقی میباشد که به فلزیاب بازرسی بدنی، دستی و  Pro pointer معروف میباشد کار با این فلزیاب بسیار راحت است و افراد مبتدی نیز میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند از این نوع دستگاه ها در کنار فلزیاب های پالسی به عنوان فلزیاب مکمل نیز استفاده میشود.

ویژگی منحصر به فرد

از ویژگی های این فلزیاب میتوان به ویژگی خاموش شدن خودکار اشاره کرد فلزیاب دستی گرت بعد از یک ساعت روشن بودن اگر بدون فعالیت بماند به صورت خودکار خاموش میشود این ویژگی سبب بیشتر شدن طول عمر باتری دستگاه میشود.

فلزیاب دستی گرت Pro Pointer II را میتوان در شرکت ها و مراکز نظامی مورد استفاده قرار داد و با دقت و حساسیت بالایی که دارد به راحتی انواع موبایل و سلاح سرد و گرم را تشخیص داد و همچنین  در برخی از اماکن که ورود بعضی از اشیا فلزی و الکتریکی ممنوع میباشد بهترین روش برای جلوگیری از ورود و خروج این‌گونه از اشیاء، استفاده از راکت بازرسی بدنی  برای کنترل ورود و خروج انواع اشیاء مورد استفاده قرار گیرد.

حمل و نقل آسان

فلزیاب های دستی علاوه بر گنج یابی در موارد دیگر نیز کارایی دارند این دستگاه ها توانایی تشخیص قطعات الکترونیکی و انواع فلزات آهنی را دارد این فلزیاب به دلیل وزن کمی که دارد حمل آن بسیار راحت است و دارای یک باتری داخلی و قابل شارژ میباشد از دیگر ویژگی های این فلزیاب ها قیمت مناسب آنها میباشد عمق کاوش این فلزیاب ها نسبت فلزیاب های پالسی کمتر میباشد.

خصوصیات فلزیاب دستی گرت Pro Pointer II

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل