فلزیاب تهران

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

در این مقاله به سراغ معرفی فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 میپردازیم. این دستگاه فلزیاب در دوحالت اسکن و نقطه زن بوقی قابل استفاده است. فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 یک فلزیاب با قدرت بسیار بالا میباشد که به شما کمک میکند تا در حالت نقطه زنی تا 3.5 متر و در حالت تصویر تا 8 متر را به جستجو بپردازید. یکی از ویژگی های قدرتمند فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 چند سیستمی بودن این دستگاه است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد عملکرد بالایی را برای پیدا کردن اهداف با ارزش که در زیر زمین پنهان شده فراهم میکند و با استفاده از فناوری القای پالس و سیستم مگنومتر کار میکند.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

 

انواع سیستم فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

1 – فلزیاب نقطه زن بوقی

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 دارای 3 لوپ در اندازه 25، 60و کابل 1در1 میباشد. بالانس در این فلزیاب کاملا اتوماتیک است و فقط با فشار دادن یک دکمه دستگاه با زمین بالانس میشود. تفکیک در این فلزیاب به صورت عددی میباشد. در زمان کاوش زمینی که دستگاه فلزیاب به یک فلز میرسد و شروع به بوق زدن میکند، یک عدد بر روی نمایشگر نمایش داده میشود که فلز را معرفی میکند. از جمله قابلیت های فلزیاب پالس پاور LX7000 میتوان به قابلیت تنظیم حساسیت در این فلزیاب اشاره کرد. شما میتوانید با توجه به زمین مورد کاوش حساسیت دستگاه را تنظیم نمایید.

شما با این فلزیاب قادر خواهید بود تا عمق 3.5 متر را با استفاده از کابل 1 در1 به جستجو بپردازید برای جستجو در عمق بالاتر تا 8 متر باید از سنسور فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 استفاده نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این طلایاب میتوان به سیستم کاری پالسی و اسکنر اشاره کرد که به دلیل بالانس اتوماتیک در فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 امکان خطا کاهش میابد، همچنین قابلیت تفکیک در این دستگاه طلایاب به صورت عددی میباشد که به اپراتور در تشخیص نوع فلز کمک بسیاری میکند. با سیستم اسکنر این فلزیاب نیز اگر به عمق بیشتری نیاز داشته باشید میتوانید تا عمق 8 متر جستجو کنید.

2 – فلزیاب تصویری فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

سیستم دوم که در فلزیاب پالس پاور وجود دارد میتواند برای عمق بالاتر از 4 متر مورد استفاده قرار بگیرد. برای کار با سنسور در این فلزیاب شما نیاز به یک لپ تاپ دارید. تا برنامه آنالیز بر روی آن نصب شود تا بتوانید به بررسی هدف بپردازید. شما با استفاده از اسکنر موجود در این فلزیاب قادر خواهید بود تا انواع فلزات، تونل ها، اتاقک ها تشخیص بدهید. همچنین میتوانید فلزات با ارزش را از بی ارزش تفکیک کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های این اسکنر تشخیص عمق، حجم و اندازه هدف میباشد. که این ویژگی شما را قادر میسازد تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 مناسب برای جستجو در انواع زمین میباشد، در ساخت این دستگاه فلزیاب از قطعات اورجینال استفاده شده و توانسته این دستگاه را به یکی از بهترین سیستم های گنج یابی تبدیل کند. در ادامه این مقاله قابلیت های فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000 را بیشتر مورد بررسی قرار میدهیم.

 

قابلیت های فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

 

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل