فلزیاب تهران

فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت

فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت به عنوان یک فلزیاب پیشرفته، دارای ویژگی‌هایی است که آن را از سایر دستگاه ها متمایز میکند. این دستگاه از فناوری‌های مدرنی مانند تکنولوژی تشخیص عمیق، سیستم‌های تحلیلی پیشرفته، و الگوریتم‌های هوشمند برای تفکیک بهتر فلزات استفاده میکند. این ویژگی‌ها باعث میشود که فلزیاب اکسترا الیت به صورت دقیق‌تر و سریع‌تر به تشخیص فلزات بپردازد و از خطاهای کاذب کاسته شود. از دیگر مزایای فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت میتوان به طراحی خاص و سبک آن اشاره کرد که این دستگاه را قابل حمل و آسان برای حمل و نقل در مکان‌های مختلف میسازد.

 

فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت

 

این دستگاه از منابع انرژی بهینه‌ای استفاده میکند که باعث میشود تا زمان استفاده طولانی‌تری را بدون نیاز به شارژ مکرر فراهم آورد. به دلیل توانایی‌های خودکار سیستم، کاربران نیازی به تنظیمات پیچیده ندارند و میتوانند به سرعت با استفاده از دستگاه به گشت و گذار در مناطق مختلف بپردازند. فلزیاب اکسترا الیت به عنوان یک ابزار حیاتی برای علاقمندان به گنج‌یابی و تاریخ‌خوانی، به دلیل قابلیت‌هایش در شناسایی و استخراج فلزات مختلف، ارزشمند و مورد توجه قرار میگیرد.

فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت x-terra elite با قیمت مناسب اخیرا توسط ماینلب استرالیا معرفی شده است و دارای ویژگی بینظیری می باشد. اگر علاقه مند به دستگاه سری اکسترا هستید بی شک مدل اکسترا الیت شما را شگفت زده خواهد کرد. x-terra elite از فناوری چند فرکانسه همزمان واقعی با تکنولوژی Multi-IQ اثبات شده ماینلب بهره میبرد که برای اولین بار در سری پیشگام Equinox دیده شد.

 

طلایاب: دستگاه طلایاب و گنج یاب اکسترا الیت به طور خاص به منظور طلایابی و گنج یابی طراحی شده.افراد علاقمند به کشف گنج میتوانند از این محصول در کاوش های خود استفاده نمایند. لازم به ذکر میباشد که این سیستم قدرتمند قادر است قطعات کوچک و ریز طلا را در اعماق زیاد کشف نماید.

یافتن اشیاء گمشده: دستگاه فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت X-Terra Elite میتواند به افراد در پیدا کردن اشیا فلزی مانند سکه ، انگشتر، جواهرات و طلا که گم کرده اند کمک کند اگر در پارک یا حیاط خانه خود اشیا فلزیتان را گم نموده اید این فلزیاب در زمان خیلی کوتاه برای شما پیدا میکند.

کاوش در آب: دستگاه فلزیاب اکسترا الیت دارای عایق بندی ضدآب میباشد. این محصول میتواند در دریا، رودخانه و مناطق مرطوب و سواحل کاوش نماید.

کشاورزی: کشاورزان و باغداران میتوانند از این فلزیاب همه کاره در زمینها و باغهای خود برای یافتن انواع فلزات مثل سیم ، میخ، ادوات کشاورزی، ابزار آلات کشاورزی و قطعات ماشین که در زمین دفن شده اند استفاده کنند.

 

 

با فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت شما تمام فرکانس ها را به صورت همزمان در اختیار دارید و توانایی شناسایی اهداف، تفکیک زباله و نویز زمین را بهینه میکند. حالت های مختلف بر روی بخش های خاصی از طیف فرکانس برای اهداف خاص تأکید بیشتری خواهند داشت. در موارد خاص، شما این امکان را دارید که یک فرکانس واحد را به طور جداگانه انتخاب کنید، مثلاً زمانی که یک هدف دشوار نیاز به بررسی دقیق تری دارد شما میتوانید از 15 کیلوهرتز به عنوان یک فرکانس واحد در حالت های پارک و زمین استفاده کنید.

اکسترا الیت دارای صدای بلند و واضح و قدرتمند است. خروجی صدا از طریق بلندگوی داخلی، جک ضد آب 1/8 اینچی یا انتقال بی سیم با تأخیر کم انجام میشود. دارای حالت All-tone، زنگ هشدار عمق هدف و 25 سطح تنظیم صدای آهن میباشد. سازگار با هدفون های بی سیم Minelab ML85، ML105، هدفون های ضد آب Equinox Minelab، هر هدفون سیمی با جک 1/8 اینچی. همچنین دارای حالت ارتعاش اختیاری برای افراد کم شنوا یا موقعیت هایی است که صدا به راحتی قابل شنیدن نیست، مانند زیر آب.

 

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی کاتالوگ دستگاه فلزیاب نقطه زن اکسترا الیت رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلودکاتالوگ اکسترا الیت کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب تصویریبا کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

 

خروج از نسخه موبایل