فلزیاب تهران

فلزیاب نقطه زن مانتیکور

دستگاه فلزیاب نقطه زن مانتیکور ماینلب (MANTICORE) یکی از قدرتمندترین فلزیاب شرکت ماینلب به حساب میاد. برای این ادعا هم مدارکی وجود دارد که یکی از آن ها موتور پر شارژ این دستگاه است. موتور چند فرکانسی MULTI-IQ+ باعث شده هم قدرت و هم سرعت و دقت دستگاه را بالا ببرد. همچنین نسبت به فلزیاب اکوناکس یکی دیگر از محصولات ماینلب رشد 50 درصدی از نظر توان داشته است. فلزیاب مانتیکور از دسته فلزیاب های نقطه زن پالسی میباشد که در صفحه نمایش خود هنگام برخورد با هدف آن را به صورت گراف در صفحه نمایش نشان میدهد فلزیاب مانتیکور تجربه دقیق تری را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب نقطه زن مانتیکور

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب نقطه زن مانتیکور Manticore

قدرت بیشتر در شناسایی فلزات
موتور مانتیکور چون که نسل جدید ماینلب هست و توان زیادی دارد، از طریق سیم پیچ های کویل توان بیشتری با فرکانس های مختلف به زمین منتقل میکند و همین باعث میشود قدرت تشخیص بالایی داشته باشد.

پاسخ و عملکرد سریع
مانتیکور در جداسازی هدف توانایی بالایی دارد، یعنی میان زباله و… نیز هدفش را بدون خطا پیدا میکند و این یکی از برتری های این دستگاه نسبت به فلزیاب های دیگر شرکت ها هست.

محدودبت آهنی قابل تنظیم

با محدودیت هایی که شما روی دستگاه قرار میدهید، فلزات آهنی به سادگی حذف میشوند و تمرکز فلزیاب روی طلا و سکه مورد نظرتان جمع میشود.

صدا را آنطور که دوست دارید بشنوید!

با مانتیکور کنترل صدا را در دستتون بگیرید. با جلوگیری از امواج های غیره و حذف آن ها که قابل تنظیم میباشد، اطلاعات هدف را همان جوری که می خواهید بشنوید.

صفحه نمایشگر رنگی بزرگ
صفحه نمایش ال سی دی بزرگ که کار را برای کاربران راحت میکند.

تا 5 متر زیر آب بروید
با خصوصیاتی که این دستگاه دارد تا این ارتفاع می توان کاوش کرد.

 

فلزیاب نقطه زن مانتیکور در بدترین محیط ها هم توانایی بالایی دارد!!

توانایی بالا و حساسیت خوب این دستگاه باعث شده در بدترین محیط ها هم کارایی خوبی داشته باشد. طبق سیستم تقویت ایمنی EMI در بدترین شرایط جوی و زمینی معمولا عملکرد خوبی دارند. که همین امر باعث شده به یک محصول پرطرفدار تبدیل شود.

 

عمق زنی مانتیکور چقدر است؟

شاید خیلی از کاربران فکر کنند چون این دستگاه توان با فرکانس های بیشتری دارد پس قطعا عمق زنی بیشتری دارد!!! خیر. به این صورت نمیباشد، با اینکه توان بیشتری برای جست و جوی بیشتر و تشخیص بیشتر دارد اما عمق زنی مشابه اکوناکس و سی تی ایکس 3030 ماینلب دارد، تا حدودی بیشتر یعنی نزدیک 2 متر!! مهندس ارشد ماینلب تاکید دارد که عمق زنی به رطوبت محیط، ترکیبات زیر زمین و محیط نیز بستگی دارد.

قیمت فلزیاب نقطه زن مانتیکور ماینلب؟

این فلزیاب از شرکت که خارج میشود تقریبا قیمتی 1700 دلار را دارد. قیمتی که در ایران وجود دارد به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت این دستگاه میتوانید با ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

 

 

لوازم و امکانات موجود در پک اورجینال فلزیاب نقطه زن مانتیکور

فلزیاب نقطه زن مانتیکور شامل قطعات زیر می باشد:

بهترین عملکرد فلزیاب نقطه زن مانتیکور (MANTICORE) چگونه است؟

بهترین ویژگی دستگاه های خوب این است که در تمامی زمان ها مانند شب و یا در محیط های مختلف بهترین کارآیی را داشته باشد که خوشبختانه سیستم فلزیاب نقطه زن مانتیکور در شب و تاریکی با استفاه از چراغ قوه ای و نور پس زمینه که دارد به راحتی کاوشگر میتواند کاوش کند و همچنین این سیستم در مناطق ساحلی ، شنی و دریایی ضد آب است و کاوشگران تا ارتفاع 5 متر میتوانند زیر آب کار کنند و به کاوش بپردازند و به راحتی هر آنچه از اشیاء بارزش است را یافت کنند.

 

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی کاتالوگ دستگاه فلزیاب نقطه زن مانتیکور رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود کاتالوگ مانتیکور کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل