فلزیاب تهران

فلزیاب نقطه زن SDC 2300

فلزیاب نقطه زن SDC 2300 ساخت کمپانی ماینلب استرالیا است. این فلزیاب دستگاهی مناسب برای یافتن فلزات ریز بر روی سطح زمین و زیر آب میباشد. این دستگاه جمع و جور و ضد آب با کنترل ساده و بدون نیاز به سر هم کردن قطعات جهن یافتن هدف های کوچک است. شما با این دستگاه میتوانید قطعات ریز طلای بیشتری را نسبت به طلایاب های دیگر پیدا کنید. فلزیاب نقطه زن SDC 2300 با حجمی بسیار کم و با قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و دارای تکنولوژی MPF که امکان شناسایی ذرات ریز طلا را فراهم میکند.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب نقطه زن SDC 2300

 

آیا SDC 2300 ارزش خریدن را دارد؟

کشف طلا یک فعالیت جذاب و ارزشمند است و مردم در سراسر جهان از آن لذت می برند. با رسیدن به طلایاب SDC 2300 خود را میبینید که میتوانید یکی از آنها شوید که به طور منظم طلا پیدا میکنند. SDC 2300 یک ردیاب طلای دارای پالس MPF (Multi Period Fast) Minelab  که با کمک راهنمای دستورالعمل، و همراه با شروع سریع راهنما، شما به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه دستگاه خود را مونتاژ و تنظیم کنید. به طور کلی، با Minelab SDC 2300 به جستجوگران تازه کار یا کهنه کار توصیه میشود. با توجه به قابلیت هایش قیمت مناسبی دارد و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است.

عمق فلزیاب نقطه زن SDC 2300 چقدر است؟

SDC 2300 به ردیاب‌ اجازه میدهد تا تکه‌های طلا را در خشکی و زیر آب در اعماق حداکثر 10 فوت (3 متر) با تنظیماتی برای هر دو محدوده حساسیت معمولی و حساسیت به آب شور کشف کنند. از دیگر ویژگی های آن میتوان به حذف خودکار نویز، ردیابی خودکار زمین (AGT) و 9 نشانگر LED روی نمایشگر اشاره کرد.

ویژگی های فلزیاب نقطه زن SDC 2300

 

کجا طلا پیدا کنیم؟

طلا در سرتاسر جهان یافت میشود. معمولاً در اعماق زمین، دل کوه، یا در بستر رودخانه‌ها و نهرها که در طی صدها و هزاران سال فرسایش یافته و مستقر شده است، یافت میشود. در مورد اینکه دقیقاً منشا طلای کشف شده روی زمین کجاست، بحث‌های بسیاری وجود دارد. یکی از نظریه‌های رایج نشان میدهد که بیشتر طلایی که امروزه استخراج میکنیم، نتیجه برخورد شهاب سنگ‌ها در هزاران سال پیش بوده است. زمین، اقیانوس ها، حتی میتوانید طلا را در بدن انسان پیدا کنید، البته در مقادیر ناچیز. آب دریا حاوی ۷۰ میلیون تن طلا است و ۱۰ میلیارد تن دیگر در کف اقیانوس وجود دارد. با این حال، تا به امروز، هیچ وسیله مناسبی برای استخراج این ذخایر عظیم اختراع نشده است. در خشکی، طلا در مقادیر بسیار کم و مخلوط با مواد دیگر، مثل کوارتز و آبرفت یافت میشود. بنابراین کاوشگران باتجربه هنگام جستجوی طلا به دنبال نشانه‌هایی از کوارتز و آبرفت در سازه های سنگی هستند.

 

 

میزان حساسیت فلزیاب نقطه زن SDC 2300

SDC 2300 به طلا های ریز پراکنده در زمین های معدنی بسیار حساس است. این ریز طلاها اغلب توسط کاوشگران با دستگاه های VLF و PI به دلیل شرایط زمین و اندازه ریز طلا از دست میرود. اکنون میتوانید طلای ریز کشف نشده در مناطقی که قبلاً جستجو شده را تشخیص دهید. این یافته های طلای کوچک میتوانند راه را به تکه های جدید و ذخایر طلای بزرگتر نشان دهند.

 

نحوه شناسایی نزدیک شدن به اهداف

آشکارساز طلای SDC 2300 دارای نشانگرهای LED بصری و زنگ های صوتی برای شناسایی اندازه و نزدیکی هدف است. فلزیاب نقطه زن SDC 2300 برای نشان دادن یک هدف کوچک یا عمیق، یک صدای آرام/کم تولید میکند، یا برای نشان دادن یک هدف بزرگ یا کم عمق، یک صدای بلند/بالا تولید میکند.

 

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی بروشور دستگاه فلزیاب نقطه زن SDC 2300 رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود بروشور فلزیاب نقطه زن SDC 2300 کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

خروج از نسخه موبایل