فلزیاب تهران

فلزیاب نقطه زن triple score pro

فلزیاب نقطه زن triple score pro محصول جدید کمپانی نوکتا از کشور ترکیه میباشد، این فلزیاب باسیستم چند فرکانسی (SMF) به دنبال گنجینه های دفن شده در زمین میگردد، با چند فرکانس همزمان و طراحی کاربر پسند این فلزیاب قدرت و دقت بالا را در تشخیص فلزات تجربه کنید. این فلزیاب با قابلیت ضد آب و ویژگی های منحصر به فرد به شما امکان جستجو در آب های کم عمق را میدهد.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب نقطه زن triple score pro

 

شرک نوکتا ترکیه فلزیاب نقطه زن triple score pro را به گونه ای طراحی کرده تا به راحتی بتوانید از منو این فلزیاب برای جستجو استفاده کنید. سیستم کاری این فلزیاب VLF میباشد و قدرت تفکیک بالایی را ارائه میدهد، همراه این فلزیاب قدرتمند دو کویل جستجو وجود دارد که تطبیق پذیری بیشتری را برای محیط های تشخیص مختلف به همراه هدفون های بلوتوث ارائه میدهد.

یک نکته مهم

دیسک های جستجو یکی از مهم ترین ابزار ها در دستگاه های فلزیاب بوقی میباشد که با توجه به ابعاد فلز و دیسک میتواند به کاوش و جستجو بپردازد. فلزیاب نقطه زن triple score pro دارای دو دیسک جستجو 9 اینچی و 12 اینچی  ضد آب میباشد.

با خرید فلزیاب نقطه زن triple score pro با تنظیمات از پیش تعیین شده و پیچیده خداحافظی کنید، سری SCORE تجربه تشخیص شما را ساده میکند و در عین حال قابلیت های تشخیص درجه یک را حفظ میکند. وزن سبک این فلزیاب سبب کارایی ساده در طولانی مدت میشود و  عملکرد قدرتمندی را با طراحی ارگونومیک ارائه میدهد. حالت جستجو Relic Search Mode موجود در فلزیاب نقطه زن triple score pro حساسیت را افزایش میدهد تا با دقت بالاتری گنجینه های قدیمی را کشف کنید.

 

 

 

فلزیاب نقطه زن triple score pro با 4 حالت جستجو امکان کاوش اهداف را در انواع زمین ها برای شما فراهم میکند با باتری قابل شارژ دستگاه میتوانید تا 12 ساعت به طور مداوم به کاوش و جستجو بپردازید و به دلیل فرکانس قابل تنظیم می توانید به دنیال اهداف با ارزش بگردید و در وقت و زمان صرفه جویی کنید.

مشخصات فلزیاب نقطه زن triple score pro

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب تهران در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل