,

بهترین گنجیاب تصویری

گنجیاب تصویری

بهترین گنجیاب تصویری در دسته فلزیاب‌هایی قرار میگیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و به صورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید ؛ و این عمل در فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید که آن Metal detector برای تشخیص و عملکرد فلزات یا طلا از طریق فرکانس عمل مینماید زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات میباشد که وابسته به مولکول درونی طلا یا فلزات است.

و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده که ازآن فرکانس طلا یا فرکانس فلزات پدید می‌آید که برای فلزیاب فرکانس القایی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص (EDIT) یا (VDI DISC) و سطح و حجم ترشهولد (THRESHOLD) یا تارگت‌‌ایکس (TARGET X) قابل تشخیص میباشد.

در ادامه با ما همراه باشید

 

بهترین گنجیاب تصویری

 

بهترین گنجیاب تصویری چگونه باید باشد؟

فلزیاب تصویری زمانی میتواند فلزیاب پرقدرت تصویری باشد که قدرت تشخیص اهداف و منابع و موادمعدنی را با لکه‌رنگ‌های متفاوت در صحنه کار داشته باشد و فلزیاب پرقدرت تصویری میتواند با برنامه تفکیک رنگ (COL PRO) باشد، زیرا در فلزیاب‌ها که دارای تنظیمات تفکیک (DISCRIMINATION) با عدد (VDI) میباشد میتواند نوع هدف را با لکه‌رنگ به‌همراه عدد (VDI) مربوط به همان هدف آشکار نماید. فلزیاب پرقدرت تصویری میتواند هر نوع تغییر در اطراف خود را برروی صفحه نمایش‌گر فلزیاب، طلا یاب یا گنج‌یاب آشکار نماید. در فلزیاب، طلا یاب یا گنج یاب عبارت عددی یا تصویر عددی منظور تغییراتی است که بر روی صفحه نمایشگر متناسب با تغییرات حاصله در سیستم فلزیاب تصویری، گنج یاب تصویری یا طلا یاب تصویری مربوط به سخت‌افزار سیستم عددی یا تصویری منتقل میگردد و این انتقال به صورت لکه‌رنگ یا عدد در برنامه نرم‌افزار صفحه نمایش‌گر آشکار می‌گردد.

 

قیمت بهترین گنج یاب تصویری

قیمت بهترین گنج یاب تصویری با توجه به قطعات و فناوری های استفاده شده، کیفیت تصویری خروجی اسکن، عمق کاوش متفاوت است. برخی از افراد بر این باورند که فلزیاب تصویری ارزان قیمت کارایی و عملکرد خوبی ارائه نمیدهد و سخت در اشتباه هستند. قیمت فلزیاب درواقع دلیل بر کارایی خوب و یا بد دستگاه نمیباشد بلکه ممکن است نیاز های کاوش شما با یک فلزیاب قیمت مناسب تر برطرف شود و نیاز به هزینه بالا برا خرید فلزیاب تصویری نداشته باشید.

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه اسکنر گنج یاب میپردازیم که در قیمت خود کارایی چشم گیری را ارائه میدهد، این فلزیاب با گارانتی یک ساله ارائه میشود و با یک بار تست شاهده کارایی این فلزیاب قدرتمند خواهید بود.

ویژگی های این گنج یاب تصویری

(گنجیاب تصویری توربو 20000)

  • ردیابی اشیا تا عمق ۲۰ متر
  • استفاده از نرم افزار ویژوالایزر
  •  قابلیت اتصال بی سیم به تبلت یا لپ تاپ
  • ۱۲ ماه گارانتی
  • ۱ سال خدمات پس از فروش
  •  استفاده از فناوری با سرعت پردازش بالا
  •  قابلیت اندازه گیری هوشمند با بالاترین دقت و کمترین خطا
  •  دارای بالا ترین رزولشن خروجی از پردازش سیگنال ها
  •  قابلیت حذف خطا های انسانی ناشی از لرزش دست و راه رفتن
  •  قابلیت استفاده  به صورت اسکن های لحظه ای و اسکن های جستجو و اسکن های خطی لحظه ای و اسکن با حذف خطای لحظه ای بسته به نوع دستگاه
  •  نرم افزاری تخصصی، جامع و فوق العاده پرقدرت و کاربردی با کاربری آسان
  •  تحلیل عمق از مهمترین متدهای روش های تخمین عمق
  • تحلیل نوع خاک منطقه  روش هوشمند دنیا فلزیاب turbo 2000

(جهت خوندن مقاله گنجیاب تصویری توربو 20000 کلیلک کنید)

 

خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *