فلزیاب تهران

فلزیاب بوقی ایمپکت پرو

با فلزیاب بوقی ایمپکت پرو Nokta ترکیه، گنجینه های پنهان را کشف کنید! IMPACT چندین آشکارساز را در یک ترکیب میکند و از فناوری پیشرفته استفاده میکند و تجربه کشف منحصر به فرد و در عین حال آسانی را برای جویندگان ایجاد می‌کند. IMPACT PROدارای (12) حالت جستجو است که برای شکار اهداف مختلف مانند سکه ها، آثار باستانی و انبارهای گنج عمیق طراحی شده است. همچنین در زمین‌های مختلف از جمله  شن‌های مرطوب ساحلی و پارک‌ها بسیار خوب عمل میکند و به شما امکان میدهد در صورت تمایل بدون هیچ گونه تنظیمات دیگری جستجو کنید.

در ادامه با ما همراه باشید

 

فلزیاب بوقی ایمپکت پرو

 

ویژگی های فلزیاب بوقی ایمپکت پرو

 

معرفی فلزیاب بوقی ایمپکت پرو | Impact Pro

فلزیاب بوقی ایمپکت پرو ساخت شرکت نوکتا ماکرو ترکیه میباشد و یکی از فلزیاب های محبوب و پرطرفدار این شرکت محصوب میشود. این فلزیاب قابلیت تفکیک انواع فلزات گرانبها را دارد و به کاربر اجازه میدهد به دو شکل صوتی و تصویری تفکیک فلزات را تشخیص دهد. این دستگاه با کاربری آسان اجازه بهره گیری افراد مبتدی و کاربلد را میدهد و به راحتی میتوانند دنبال اهداف خود بگردند. با توجه به وزن بسیار کم و نور تعبیه شده در این دستگاه کاربر میتواند در کوه و شرایط سخره ای و همچنین تاریکی شب به کاوش بپردازد و از کاوش خود لذت ببرد.

قیمت فلزیاب بوقی ایمپکت پرو

قیمت فلزیاب بوقی ایمپکت پرو ۸۵۰ دلار می باشد و جهت استعلام قیمت و دریافت قیمت روز آن از سایت شرکت سازنده یعنی شرکت نوکتا ترکیه اقدام کنید. البته یادآوری این نکته که قیمت درج شده بدون در نظر گرفتن هزینه واردات و حمل و نقل این دستگاه میباشد ضروری است، در نهایت به هزینه درج شده این هزینه ها اضافه میشود. قیمت ها دلاری میباشد و جهت دریافت قیمت و یا همچنین مشاوره رایگان در رابطه با این دستگاه میتوانید با شرکت فلزیاب زمانی وارد کننده فلزیاب های اورجینال در ارتباط باشید.

 

 

بهترین عملکرد فلزیاب ایمپکت پرو

در زمان های گذشته مردم برای پنهان کردن شیء گران بها یا فلزات، نشانه گذاری میکردند و بر اساس آن نشانه کاوش میکردند و میتوانستند فلز را پیدا کنند، و امروزه به آنها نشانه های دفینه و گنج گفته میشود، اما امروزه حتی اگر نشانه گذاری هم شده باشد، باید از فلزیاب ها جهت پیدا کردن استفاده کرد. در هر زمان، اهمیت یافتن این فلزات بسیار زیاد بوده است و همه دنبال یافتن فلزات داخل زمین هستند. فلزیاب بوقی ایمپکت پرو با ویژگی ضد آب بودن به کاربر امکان جستجو در هر شرایطی را میدهد. کاوشگر باید به نکاتی در رابطه با فلزیاب ایمپکت پرو بسیار توجه کند: مناسب پیدا کردن سکه- با وجود ضد آب بودن برای غواصی و جستجوی زیر آب مناسب نمی باشد- قابل استفاده زیر باران و مناطق با خاک معدنی و زمین های مختلف

ویژگی های بیشتر فلزیاب بوقی ایمپکت پرو

فلزیاب ایمپکت پرو دارای ویژگی های بسیار خوبی میباشد که به کاوشگر امکان لذت بردن از کاوش را میدهد. در ادامه به صورت خلاصه ویژگی های فلزیاب ایمپکت پرو را خواهید خواند. تفکیک کامل فلزات به صورت تصویری و صوتی- باتری قابلیت استفاده مداوم تا ۶ ساعت را دارد- سیستم vlf که باعث کاربرد در تمامی زمین های معدنی و خاک های مختلف میشود- بالانس به صورت خودکار، دستی و تعادل ردیابی انجام میشود- فلزیاب ایمپکت پرو دارای ۱۲ حالت کاوش دارد (هر کدام از این حالات کاربردی هستند به طور مثال بعضی از حالت های جستجو برای عمق های بالا و برخی دیگر از آنها ویژه عمق های کم میباشد، همچنین بعضی دیگر از حالت ها تفکیک طلا ، نقره و فلزات گرانبها را انجام میدهند.)- عمق زنی متفاوت ایمپکت پرو با توجه به لوپ به مورد استفاده. (۱_ شناسایی سکه و انگشتر نهایتا تا ۴۵ سانتیمتر ۲_ استفاده از لوپ کوچک نهایتا تا ۱ متر ۳_ استفاده از لوپ بزرگ نهایتا تا ۱.۸ متر )- قابلیت حذف نویز مزاحم اتمسفر- قابلیت تفکیک و حذف نویز فلزات بی ارزش

 

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی بروشور دستگاه فلزیاب بوقی ایمپکت پرو رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود بروشور ایمپکت پرو  کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

خروج از نسخه موبایل