فلزیاب تهران

فلزیاب بوقی دستی پالس دایو

فلزیاب بوقی دستی پالس دایو pulseDive Scuba یک دستگاه پین پوینتر ضد آب ساخت شرکت نوکتا ماکرو ترکیه است که قابلیت استفاده در خشکی و زیر آب را با هم دارد. کارکرد آن بصورت پالسی است و دقت بالایی در نقطه زنی دارد. فلزیاب دستی پالس پاور یکی از قوی ترین پین پیونتر های دنیا بحساب میاید که به ویژه توجه غواصان حرفه‌ای را به خود جلب کرده است. این دستگاه با قابلیت ضدآب بودن تا عمق 20 متر، برای کاوش در آب و محیط‌های مرطوب به کار میرود. این دستگاه دارای نور LED میباشد که مناسب استفاده در مکان های کم نور است.

در ادامه با ما همراه باشید

 

کمپانی نوکتا ترکیه 

این کمپانی در ابتدای سال 2001 میلادی در استانبول کار خود را آغاز کرد و در تولیدات خود با فناوری بروز توانسته محبوبیت زیادی در مشتریان ایجاد کند و به عنوان یک برند خوب و قابل اعتماد برای کاوشگران مبتدی و حرفه ای شناخته شود. در ادامه این شرکت موفق به کسب انواع گواهینامه های بین المللی شده و مجوز های لازم را از مراکز معتبر کسب کرده است.

 

فلزیاب بوقی دستی پالس دایو تا چه عمقی را میگیرد؟

فلزیاب بوقی دستی پالس دایو توانایی ردیابی عمق حدود 50 سانتی متری را داراست و تمام فلزات با ارزش را تا این عمق به شما نشان میدهد. این ویژگی این امکان را به کاربر میدهد که در جستجوی اشیای مختلف، حتی درون دیوارها و سقف غارها، از آن کمک بگیرد. قابلیت  استفاده در آب‌های شور و انواع خاک، فلزیاب بوقی دستی پالس این امکان را به کاربران میدهد که به راحتی در تمام مکان‌ها از آن برای کاوش و ردیابی اشیای ارزشمند استفاده کنند. در ساخت این فلزیاب از بهترین مواد اولیه و از پلاستیک فشرده استفاده شده است تا مقاومت در برابر ضربه افزایش یابد. شرکت سازنده نیز ادعا کرده که حتی در صورت برخورد با سطح زمین از ارتفاع چند متری، دستگاه هیچ مشکلی نخواهد داشت. این ویژگی امکان کاوش بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه را به کاربران ارائه میدهد.

 

 

 

مشخصات فلزیاب بوقی دستی پالس دایو

 

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی بروشور دستگاه فلزیاب بوقی دستی پالس دایو رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود بروشور فلزیاب بوقی دستی پالس دایو کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

خروج از نسخه موبایل