فلزیاب تهران

فلزیاب تصویری روور سی Rover C4

برای آموزش فلزیاب تصویری روور سی Rover C4 کلیک کنید.

جدیدترین محصول تولیدی شرکت او کا ام okm در سال ۲۰۱۷ است. دستگاه تصویری روور سی چهار مدل به روز شده دستگاه قبلی شرکت او کا ام ( روور سی تو ) است که یکی از بهترین دستگاه های شرکت او کا ام بشمار میرود. از گنجیاب و فلزیاب روور سی چهار یا روور سی فور میتوان در زمینه یافتن طلا و سایر فلزات با ارزش و دفینه ها و یا فضاهای خالی و تونل‌ها تا عمق ۲۵ متری استفاده نمود.

در ادامه با ما همراه باشید

 

 

فلزیاب تصویری روور سی Rover C4

ویژگی فلزیاب تصویری روور سی Rover C4 :

 

فلزیاب تصویری روور سی Rover C4

Rover C4 ایده آل ترین دستگاه برای گنجیابی

در منوی گراوند اسکن میتوان تصویری سه بعدی از فلز یا فضای خالی با امکان تعیین سایز و حجم فلز بدست آورد. در منوی پن پوینت اپراتور میتواند مکان دقیق هدف را با کمترین خطای ممکن شناسایی نماید. گزینه منرال اسکن برای تعیین مکان طلاهای طبیعی و ناگت هاست. گزینه یا منوی مگنتومتر برای تعیین و شناسایی اهداف آهنی و حذف آنها در جریان اسکن است. ارتباط مستقیمی بین میزان موفقیت اپراتور و میزان آشنایی با سیستم خریداری شده وجود دارد. اطلاعات و آشنایی اولیه خریدار رمز موفقیت با هر سیستمی است.

محصولات شرکت او کا ام آلمان سیستمهای کاملا حرفه ای و به روز شده و مورد تایید اداره استاندارد کشور آلمان است. آلمان یکی از معدود کشورهای است که در زمینه کیفیت بالایی محصولات صادراتی حرف اول را میزند. آلمان دارای قوانین سختگیرانه در زمینه صادرات است و به هر کالای با هر کیفیتی اجازه صدور نمی دهد. محصولات شرکت OKM هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

فلزیاب تصویری روور سی Rover C4

به جرئت میتوان گفت در فلزیاب های تصویری فلزیاب ،تصویری توربو 20000 آلمانی بهترین فلزیاب های سال شناخته شده اند که به دلیل فروش بیش از حد و استقبال مشتریان به موجود کردن این دو دستگاه فلزیاب در شرکت اقدام کرده ایم و میتوانید با تست حضوری و خدمات پس از فروش این فلزیاب ها را خریداری کرده و به کاوش خود بپردازید.

شرکت فلزیاب تهران

شرکت فلزیاب تهران آماده ارائه مشاوره و خرید فلزیاب و راهنمایی گنج یاب جهت رفاه حال گردشگران عزیز میباشد.

از دیگر خدمات شرکت فلزیاب تهران میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

شما میتوانید فلزیاب خود را به چند روش ساده خریداری نماید:

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل