فلزیاب تهران

کشف گنج با فلزیاب

کشف گنج با فلزیاب

کشور ما یعنی ایران بخاطر سابقه تاریخی و باستانی بی نظیر خود مکانی برای کاوشگران و علاقه مندان به گنج و دفینه شده است. اما گنج یابی به چه صورت میباشد؟ خیلی از افراد که علاقه مند با این کار میباشند، از روند کار بی اطلاع میباشند و فکر میکنند با خرید یک دستگاه فلزیاب دیگر همه چیز تمام میباشد. کشف گنج با فلزیاب به همین راحتی هم که فکر میکنید نیست ، نیاز به صبر و تلاش و تجربه کافی است.

در ادامه با ما همراه باشید

 

کشف گنج با فلزیاب

 

در پست های قبل در مورد انواع فلزیاب ها و …مفصل توضیح داده ایم که پیشنهاد میکنیم قبل از خرید فلزیاب حتما آن را مطالعه کنید تا با خرید یک فلزیاب اورجینال سرمایه شما دوبرابر شود. گنج یابی در ایران بسیار متفاوت با دیگر نقاط جهان است.

مثلا در کشور های اروپایی مردم بیشتر برای سرگرمی، فلزیابی میکنند، اما برای کاوشگران داخلی، تبدیل شده به زندگی آن ها و فکر و مشغله روزانه آن ها بشمار میرود. در این مطلب میخواهیم صفر تا صد آن چه را که باید در زمینه کشف گنج با فلزیاب بدانید را به شما توضیح دهیم.

آنچه که در مورد کشف گنج با فلزیاب باید بدانید:

علائم و نشانه های گنج:

پیدا کردن گنج از دیر باز مورد توجه ایرانیان بوده است. مهمترین نکته در پیدا کردن گنج های باستانی توجه به علائم گنج است. علامت های بسیار زیادی در اطراف دفینه های باستانی وجود دارند که راهنمای گنج پژوهان برای دستیابی به گنج های مدفون هستند. این علائم در مناطق مختلف دارای مفهوم و معانی متفاوتی هستند و نمیتوان برای یک نشانه مشخص معنی ثابتی را همه جا در نظر گرفت. نشانه های گنج دارای انواع مختلفی همچون سمبل حیوانات، پرندگان، اشکال هندسی، نماد های مذهبی، اجزاء مختلف بدن انسان و … هستند. هرکدام دارای معانی خاص خود هستند.

پیدا کردن مناطق دارای گنج:

تقریبا به خاطر سابقه تاریخی که کشور ما دارد، در هر یک از استان های ما آثار باستانی وجود دارد که بیانگر اهمیت آن درد گذشته بوده است. برای اینکه به دفینه دست پیدا کنید اول باید نقاط تاریخی و باستانی را پیدا کنید.

روش های باستان شناسی در گنج یابی:

همان طور که میدانید باستان‌ شناسی دانشی است که به‌ وسیله آن می‌توان اطلاعات بسیاری از شواهد باستان‌ شناختی را به دست آورد. البته کسب تجربه در این زمینه نیازمند سال ها مطالعه و تحقیق میباشد. اما کاوشگران نیازی ندارند تا به طور کامل بر این دانش تسلط داشته باشند، اما با مطالعه و درک جزئی از آن دید بهتری از مکان های باستانی و تاریخی پیدا میکند که میتواند در پیدا کردن گنجینه های دفن شده کمک زیادی کند. مورد بعدی که کاوشگران باید در مورد آن بیشتر بدانند لایه های زمین و رنگ خاک اطراف دفینه میباشد که میتواند به موفقیت هر کاوشگری کمک کند.

خرید دستگاه گنج یاب برای کاوش:

مهم ترین بخش کار هر کاوشگری خرید دستگاه گنج یاب می باشد، اما نحوه انتخاب دستگاه مناسب با کار ما چگونه میباشد؟ از کجا فلزیاب بخریم ؟ چه نوع دستگاه فلزیاب برای کاوش دفینه مناسب است؟ رسیدن به جواب درست این سوالات میتواند شما را به خرید فلزیاب مناسب خود نزدیک کند.

 

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل