,

فلزیاب دستی کوچک

فلزیاب دستی کوچک

فلزیاب دستی کوچک ابزاری برا تشخیص اجسام فلزی در عمق کم میباشد استفاده آسان از این فلزیاب سبب شده تا مجبوبیت بالایی در میان کاوشگران بدست آورد، این فلزیاب به دلیل وزن سبک به راحتی قابل حمل است و میتوانید هرجایی از آن استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید

فلزیاب دستی کوچک با فرستان سیگنال الکترومغناطیسی به زمین و برخورد به فلزات با صئای بوق یا لرزش شما را از وجود فلز مطلع میسازد، این دستگاه فلزاتی مانند سکه، جواهرات، قطعات فلزی را در زمین تشخیص میدهد. همچنین میتوان از این دستگاه برای موارد امنیتی و بازرسی بدنی در اماکن مهم استفاده کرد.

قیمت فلزیاب دستی کوچک

قیمت فلزیاب دستی کوچک با توجه به کمپانی سارنده و میزان کاوش متفاوت میباشد این نوع دستگاه ها توانایی کاوش تا 20 الی 30 سانت را داشته و به صورت سطحی میباشند لارم به ذکر است که قابلیت تفکیک در این فلزیاب ها وجود نداشته و با رسیدن به هر گونه فلز با صدای بوق آلارم میدهد. برخی از این دستگاه ها تا 50 سانت نیز قابلیت کاوش دارد.

موارد مهم در خرید انواع فلزیاب دستی کوچک

  1. عمق شناسایی در بعضی از فلزیاب های دستی برای شناسایی فلزات عمق کاوش کمتری داشته و برخی امکان کاوش در عمق بالاتر را برای شما فراهم میکند.
  2. فلزیاب‌های دستی کوچک تنها قادر به شناسایی تمام اجسام فلزی هستند پس بهتر است از این نوع فلزیاب ها به عنوان فلزیاب مکمل در کنار فلزیاب بوقی و یا اسکنر فلزیاب استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.
  3. فلزیاب‌های دستی کوچک بسیار جمع و جور هستند و به راحتی قابل حمل هستند و با توجه به قیمت مناسب یکی از انتخاب های افراد تازه کار و مبتدی میباشد.

معرفی بهترین فلزیاب دستی کوچک

لازم به ذکر است که علاوه بر این مدل‌ها، مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که توسط کمپانی های دیگر تولید شده اما همگی کارایی مشابه ای را ارائه میدهند، عمق کاوش تمامی دستگاه های فلزیاب قلمی 20 الی 30 سانت میباشد و تنها مدل پالس دایو ساخت ترکیه به دلیل داشتن یک لوپ امکان کاوش تا 50 سانت را نیز برای شما فراهم میکند.

 

  • فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT

فلزیاب دستی گرت پین پوینتر AT 

 

  • فلزیاب بوقی دستی پالس دایو

فلزیاب بوقی دستی پالس دایو

 

  • فلزیاب نقطه زن دستی آکوا

فلزیاب نقطه زن دستی آکوا

 

خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب

 

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *