, ,

فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700

فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700

پرفروش‌ترین گنج یاب تمام دوران یعنی سری EQUINOX ارتقا یافته است. فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700 که توسط فناوری پیشگامانه اثبات شده Multi-IQ ماینلب استرالیا هدایت میشود، دارای سیستم شناسایی هدف با وضوح بالا 119، تفکیک اهداف عالی، و کاملاً ضد آب تا عمق 5 متری (16 فوت) با رتبه IP68 است. با به‌روزرسانی‌کردن قسمت هایی مانند سیستم شفت تاشو فیبر کربنی 3 تکه و کنترل‌های صوتی پیشرفته، به‌علاوه ویژگی‌هایی از جمله چراغ قوه Control Pod و لرزش دست بر روی این دستگاه اعمال شده است که با این حال هرگز زمان بهتری برای پیوستن به انقلاب Minelab EQUINOX وجود نداشت.

در ادامه با ما همراه باشید

 

چرا multi-iq ماینلب استرالیا؟

زیرا با فناوری انقلابی Multi-IQ Minelab، قدرت ترکیبی چند آشکارساز را در یک واحد خواهید داشت و همه آنها به طور همزمان برای شما کار میکند. در نهایت هیچ چیز کشف نشده باقی نمیماند و هیچ زمینی برای این دستگاه محدود نیست. نقره، آثار یا جواهرات را در پارک، مزرعه یا ساحل با استفاده از قدرت Multi-IQ EQUINOX کشف کنید. با هدفون های بی سیم با تاخیر کم سرعت و بلندگوی داخلی یا هدفون بی سیم ضد آب (جزو لوازم جانبی) از صدای شفاف لذت ببرید.

آیا فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700 ضد آب است؟

EQUINOX 700 با استفاده از فناوری پیشگامانه Multi-IQ Minelab دارای سیستم شناسایی هدف با وضوح بالا و تفکیک اهداف عالی و کاملا ضد آب تا عمق 5 متری میباشد

آیا Equinox 900 بهتر از 700 است؟

به طور کلی، مدل های رده بالاتر در سری Equinox (800 و 900) ویژگی های پیشرفته تر، دامنه عمق بیشتر و عملکرد بهتر را نسبت به مدل های پایین تر (600 و 700) ارائه میدهند. با این حال، همه مدل ها قادر به تشخیص فلز با کیفیت بالا هستند و برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب هستند.

ویژگی های فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700

  • محصول ماینلب استرالیا
  • تکنولوژی مولتی آیکیو Multi-IQ.
  • دارای 3 مود کاوش (Park | Beach| Field )
  • فرکانس کاری مولتی ( 4 ، 5 ، 10 ,15 khz)
  • پشتیبانی از کویل 11 دابل
  • طول قابل تنظیم از 61 تا 144 سانت
  • نشانگر عمق تا 5 مود
  • جنس بدنه فیبرکربن
  • حالت های جستجو پارک، زمین، ساحل.

 

فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700

کجا طلا پیدا کنیم؟

طلا در سرتاسر جهان یافت میشود. معمولاً در اعماق زمین، دل کوه، یا در بستر رودخانه‌ها و نهرها که در طی صدها و هزاران سال فرسایش یافته و مستقر شده است، یافت میشود. در مورد اینکه دقیقاً منشا طلای کشف شده روی زمین کجاست، بحث‌های بسیاری وجود دارد. یکی از نظریه‌های رایج نشان میدهد که بیشتر طلایی که امروزه استخراج میکنیم، نتیجه برخورد شهاب سنگ‌ها در هزاران سال پیش بوده است.

زمین، اقیانوس ها، حتی میتوانید طلا را در بدن انسان پیدا کنید، البته در مقادیر ناچیز. آب دریا حاوی ۷۰ میلیون تن طلا است و ۱۰ میلیارد تن دیگر در کف اقیانوس وجود دارد. با این حال، تا به امروز، هیچ وسیله مناسبی برای استخراج این ذخایر عظیم اختراع نشده است. در خشکی، طلا در مقادیر بسیار کم و مخلوط با مواد دیگر، مثل کوارتز و آبرفت یافت میشود. بنابراین کاوشگران باتجربه هنگام جستجوی طلا به دنبال نشانه‌هایی از کوارتز و آبرفت در سازه های سنگی هستند.

فلزیاب های سری EQUINOX بسیار حساس و دارای حساسیت قابل تنظیم هستند. تنظیمات سطح حساسیت صحیح برای فرد عمق تشخیص را به حداکثر میرساند. همیشه بالاترین پایداری تنظیم حساسیت را برای دریافت انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را از فلزیابتان ببینید. 

فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700

در صورت آشنایی با زبان انگلیسی بروشور دستگاه فلزیاب نقطه زن اکوناس 700 رو جهت دانلود در اختیارتون گذاشتیم

جهت دانلود بروشور فلزیاب نقطه زن اکوناکس 700 کلیک کنید

 

ساعت کاری همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان فروش گنج یاب و فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب زمانی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09371414171 / 09198500180 

مارا در اینستاگرام دنبال کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *